Tuesday, December 6, 2011

wedding kakak

assalamualaikum...

before nie aku de post pasal wedding my one and only sis kan..
tp sayangnya..cuma pict2 time nikah je..
so..post kali nie..aku nak sharela pict2 kawen dorng..hehe~
(bajet artis lak akak aku nak share2 gambo kawen..ingat ader orang nak tngok???)
haha~just sharing..nak tengok boleh..tak nak tengok pown..OK je!!!!!!!!

hopefully..it is not too late..

pict2 nie aku cilok dr fb my sis..hehe~
sebab aku rase pict2nya cantik..menarik..and mmg d BOMMla kan!!!
maybe sebab warna kuning tue kot yg bg kontra smpai naik seri..huhu~
and..these pictures...dari belah laki nyer..

ayuh kita 

LAYANNNNNNNN........




mule2 ingatkan pengantin yang nak naik kerusi tuh..
rupe2nye..yang naik sape???
budak2 laki kat situ yang nak disunatkan..hehe
ceh!! wat SUSPENS je tau!!




pict nie and yang seterusnya...
gamba2 GEDIKS pengantin baru..
hehe~adakah saya jeles????
ohh!!! semestinya TIDAK sama skali..there's no point of being jealous k..hehe
tapi..aku rasekan..warna kuning nie mmg knala ngan dorng..
serius nampak b'seri..huhu~




 tetibe aku rase kuning itu menawan..
no wonderla cik lisa missa la nie minat sangat kat warna kuning nih!!!huhu~




kuning lambang diraja.......




pe lagi words to describe YELLOW????
huhu~dah kehabisan idea..
yang penting..this yellow colour looks beautiful!!!



and



this will be the last one..






nak lagi???dah2..xlarat dah aku nak m'hupload picture nih!!!
dengan si HUAWEI (broadband ku yg t'sayang nih) yang lambat cam kura2...
sabo jelah!!!!!!


amacam???
comey tak pict my sis & husband???
baju je???whatsoeva...
nak kawen pkai bju kuning gak???haha~
boleh2..no hal la...
nnt suh HATTA DOLMAT ke..RIZMAN RUZAINI designkan eh..hehe~
kelas kau jah..



OPPSSS!!!lupe plak xleh b'lame2..
b'jurai2 lg asgnmnt nak kna wat..hehe
ok my dear frens..slamat malam semua..

for those yang dah nak tdo..
ingat...
do these things b4 mendaratkan diri atas katil
dan memejamkan mata nak tdo ye..

1) make sure dah solat isya'
2) berada dalam keadaan b'wudhuk
3) baca doa nak tdo
4) Niat nak bangun solat subuh esok pagi


DONE????
ok..boleh tdo..hehe
slamat malam!!!!!!!!!


Nota kaki: 
Esok tanggal 10 Muharam..Hari asyura..ayuhlah kita b'puasa sunat same2 ye..


No comments:

Post a Comment