Thursday, November 24, 2011

my one and only sis:)

assalamualaikum..

disebabkan hari nie aku ader sedikit kerajinan..here I come with the second entry..hehe~
pada hari ahad yang lepas...20/11/2011..
my one and only sis..NUR AZIANA BINTI KHAMIS telah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya.. 
ops..maaf..tarikh nikah ialah 19/11/2011..
seterusnya..aku sebagai seorang adik yang kudus dan suci hati..
mengucapkan
:
:
SELAMAT PENGANTIN BARU 
dan 
sekalung berkalung-kalung tahniah kepada pasangan mempelai..
kakak ngan abang shah (abang ipar aku dah la nie..huhu)
semoga ikatan perkahwinan yang terbina mendapat limpahan rahmat ALLAH
dikurniakan kebahagiaan hingga akhir hayat..
cepat dapat baby..
dan yang paling penting..
jangan lupe tanggungjawab pada mak ngan abah..
suami memang kena jaga..
tapi tanggunggjawab pada family tetap tak boleh tolak tepi kan..
family first..tak gitue???hehe~


Sila hayati sepenuh hati..gambar2 sepanjang majlis pernikahan dan persandingan yang berlangsung
gambar masa b'sanding masih blum ada dalam simpanan..huhu
almaklumla..tuan rumah sibuk layan tamu..hehe~



tadaaa!!!!!nie lah die pengantin nye..
yg tudung purple..kak amalina..lg sorang tue kak lia..kawan kakak yang sanggup datang jauh dari KL sebab nak wat preparation jadik pengapit..hehe~



hehe..pengantin lelaki yang tengah dup dap dup dap nak jabat tangan tok kadi..
nampak je steady kan..dalam ati ntah camne la agaknyer..


aku terima nikahnya...
hanya dengan sekali lafaz...
sah!!!!!!!


abah tengah ready nak baca lafaz taklik..


tak taulah kalau kat negeri lain macam mane..
tapi kat johor..mak ayah dan pasangan pengantin kena baca lafaz taklik nie..
maaf..aku tak mendengar isi kandungannya secara jelas sebab tak nak air mata aku yang mahal nie mengalir..
kalau dengar betul2 n dihayati..KONFEM meleleh air mata..haha~



pasangan pengantin baru yang serba kuning...
ok..saje nak mention..bunga telur yang cantik tue ktorng yg gubah..
terima kasih..huhu~



saje nak interframe..molek sangatlah tue..akak baru kawen..adik dah ader anak dua..
haha~khayalan dan penipuan semata-mata..
budak dua orang tue sepupu-sepapat aku ye..



sepupu-sepapat..
adik su (adik aku yang bongsu) and the gang
selendang merah mak ngah tue..kawan aku..ahlina nama die..
yang b'diri lagi sorang tue..nampak tak muka sama???
adik die lah tue..
da mcam kembar kan..huhu


Nampaknya..sampai di sini sahajalah..
penatlah duk m'upload pict nie..huhu~


sesungguhnya aku hanyalah insan biasa yang menulis hanya untuk berkongsi cerita..
 (ayat xyah nak sastera sngatla kan)

ok guys..got to go!!!

have a nice day:)

No comments:

Post a Comment