Tuesday, February 15, 2011

hangat2 tahi ayam (^_^)





hehe~mmgla aku nie hangat2 tahi ayam je klw wat something.. 
pdanla my mom slalu kate aku camtue..
anyway..
your mom knows well who you are..
ape plak kena mengena hangat2 tahi ayam lak nie?????




mane taknye..time semangat nk b'blogging beria duk mengarang..ble mood xde..duk tnggal berabuk je camtue.. actually bukan xde mende nak share cuma kekangan masa (haha~alasan!!!!)...

alkisahnya...ble kat uma segan nk update blog dpan family..hehe~alih2..pas naik cuti ryer cina ari tue, connection internet xbapela nak menyenangkan ati kat utm nie...mcam peribahase hidup segan mati xmau..tue yg xb'update..


ble duk bukak je blog nie..t'haru bile tngok my blog da ader followers..<mood:bangge> hehe~thanks to fika..qla..nana..n nurul yg sudi follow blog aku yg serba kekurangan nie...baru nak secretkan blog nie..pndai korng carik ek..yela..orng da biase b'blogging..pndai je duk godek sana sini..bukan budak baru blaja cam aku nih..ape daaa.......

Nampaknyer semakin b'tambah blogger2 baru dalam kalangan my classmates..lisa n fiza yg aku taw d latest one..aku pown x cube jalan2 jengah2 blog dorng...

Nie pown menyambil je duk wat post baru nie..kesian lak mengenangkan blog nie camtue je..huhu~ sambil2 bagi komen kat artikel2 yg di"post" kat duniamatematik utm (is actually a math magazine..online)..as one of the assgnmnts ntok subjek amali matematik..mmm..that's all I think..just wanna to remember all of u guys..always take care of urself...


P/s: hari ini merupakan tanggal 12rabiulawal...hari kelahiran Rasullah s.a.w..marilah b'sama2 kita m'perbanyakkan selawat ke atas baginda mudah2an kita m'peroleh syafaat di hari akhirat kelak..Insyaallah..semoga kita t'golong dalam orng yg sentiasa b'syukur dengan apa yg dikurniakan ALLAH:)





No comments:

Post a Comment